tag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post5253332317977873283..comments2019-10-11T13:51:43.519+02:00Comments on Milan SL MK3 009: Werkzaamheden aan de kap en meer.Richardhttp://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-11958777354893085462015-08-26T00:44:42.974+02:002015-08-26T00:44:42.974+02:00Ach ik gaat het meemaken maar op mijn werk zal ik ...Ach ik gaat het meemaken maar op mijn werk zal ik bij harde wind in ieder geval een windstil plekje zoeken. Bij de Wat moest ik weer uitkijken dat de kap niet weg waaide.<br />En dat van de autokeuring komt me bekend voor inderdaad.. Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-48654730554445142202015-08-24T00:43:43.064+02:002015-08-24T00:43:43.064+02:00Als je hem altijd met de neus in de wind parkeert ...Als je hem altijd met de neus in de wind parkeert heb je dat soort risico's niet. <br /><br />Maar als het heel hard waait kan het weer een uitdaging worden hem ver genoeg open te krijgen en te houden om uit te kunnen stappen. Toch lijkt me dat vele malen minder risicovol dan open doen met zo'n oppervlak met de wind achter...is er nooit een autoportier uit je handen getrokken door krachtige wind van achter ? <br /><br />Ik denk dat je zult moeten aanwennen bij bepaalde ( vanaf windkracht 6 ? ) windsterktes niet met die velomobiel te rijden. Tenminste niet als je onbeschut erin en eruit moet. <br /><br />Ik vind het toch wel een puntje hoor......even niet nadenken bij uitstappen en je hebt schade. Als je pech hebt sleurt de wind met zo'n opstaand oppervlak de hele velo tegen de grond. Quezzzthttps://www.blogger.com/profile/13340009785237362388noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-74027108899866051262015-08-23T23:29:34.402+02:002015-08-23T23:29:34.402+02:00In principe is dit geborgd middels een kabel en ka...In principe is dit geborgd middels een kabel en kan de kap niet verder open als deze stand echter denk ik wel dat ik er rekening mee moet houden op mijn werk. (op 40 meter van zee kan het lekker waaien)<br />Maar goed ik gaat er achter komen hoe het in de praktijk zal verlopen.Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-5005177632011449342015-08-23T20:15:54.104+02:002015-08-23T20:15:54.104+02:00Ik weet dat bij RichardS de kap een keer de verkee...Ik weet dat bij RichardS de kap een keer de verkeerde kant op is geklapt. <br /><br />Ik zag Richard + de gerepareerde kap bij Velomobiel.nl.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-91853467219407713062015-08-23T16:27:24.781+02:002015-08-23T16:27:24.781+02:00Dat is een goede. Heb ik me altijd al afgevraagd b...Dat is een goede. Heb ik me altijd al afgevraagd bij de Milan.<br /><br />Groet,Dirk Drosthttps://www.blogger.com/profile/15567900895364031419noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-44334492391572771032015-08-23T12:30:26.852+02:002015-08-23T12:30:26.852+02:00Nog steeds geweldig om dit proces te volgen.
Waar...Nog steeds geweldig om dit proces te volgen.<br /><br />Waar ik me een beetje zorgen om maak is als je met de wind in de rug het deksel + racekap omhoog zou zetten. Het ziet er op de foto namelijk bijna uit als een zeil.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.com