tag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post6306849445536299761..comments2019-10-11T13:51:43.519+02:00Comments on Milan SL MK3 009: Gejaagd door de wind.Richardhttp://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-82498226093516927092015-11-21T10:57:40.504+01:002015-11-21T10:57:40.504+01:00Nadat ik stormstrips op m'n Quest had geplakt,...Nadat ik stormstrips op m'n Quest had geplakt, kreeg de dwars-wind veel minder invloed. <br />http://wimschermer.blogspot.nl/2015/02/stormstrips-weer-leverbaar.html wim harwighttps://www.blogger.com/profile/07620851670292017114noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-87886359200459107642015-11-15T23:18:10.515+01:002015-11-15T23:18:10.515+01:00jazeker.. Dinsdagavond voorspellen ze weer zoveel ...jazeker.. Dinsdagavond voorspellen ze weer zoveel wind.. ik laat de Milan dan toch maar netjes thuis staan.Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-8076282763089972492015-11-15T23:15:49.923+01:002015-11-15T23:15:49.923+01:00Inderdaad Willem.....Inderdaad Willem.....Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-29002182992158811952015-11-15T21:35:24.322+01:002015-11-15T21:35:24.322+01:00Gelukkig liep dit voorval toch goed af. Gelukkig liep dit voorval toch goed af. Leutigefietserhttps://www.blogger.com/profile/14102404389208897504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-74724423286599052212015-11-15T17:10:43.778+01:002015-11-15T17:10:43.778+01:00Ja de combinatie van wieldruk en wind kan erg vera...Ja de combinatie van wieldruk en wind kan erg veranderlijk zijn met een driewieler.Willemhttps://www.blogger.com/profile/09100450705979946672noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-28325530489749862452015-11-15T14:18:27.587+01:002015-11-15T14:18:27.587+01:00Ja in het fietsenhok staat ie prima. Er komt wel w...Ja in het fietsenhok staat ie prima. Er komt wel wat wind door maar de dichte beplaating van het naast liggende rookhok houd al 80 % tegen.<br />Het luik kan ik dan ook open zetten in het hok.<br />Maar ik fiets op 30 meter langs de schelde dus wind verzekerd.Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-64674173643860498452015-11-15T14:12:09.313+01:002015-11-15T14:12:09.313+01:00Ah ik heb er nu dus ook kennis mee gemaakt. En de...Ah ik heb er nu dus ook kennis mee gemaakt. En de spoorbreedte van de wielen werkt nu uiteraard ook even tegen.<br />Straks op het gemakje maar terug.Richardhttps://www.blogger.com/profile/06084893123491152045noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-47353942964195442972015-11-15T13:27:39.972+01:002015-11-15T13:27:39.972+01:00Ik hoop voor jou dat ie in het fietsenhok met dit ...Ik hoop voor jou dat ie in het fietsenhok met dit weer mooi stil kan blijven staan. Anders zal je spanbanden of iets dergelijks moeten gebruiken dacht ik zo........PLW Smitshttps://www.blogger.com/profile/17290741067249654854noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-33033262101280257752015-11-15T13:05:59.748+01:002015-11-15T13:05:59.748+01:00PS: mijn eerste proefrit met een Quest was tijdens...PS: mijn eerste proefrit met een Quest was tijdens een najaarsstorm (11 november 2008). Ik kreeg de waarschuwing over bochten vanuit een wind-mee situatie mee van Ymte bij vertrek. Heel teruggekomen. Maartenhttps://www.blogger.com/profile/02858996719781447490noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2173194190198945452.post-33882967516801377132015-11-15T13:03:36.120+01:002015-11-15T13:03:36.120+01:00Met wind in de rug een bocht maken is de meest lin...Met wind in de rug een bocht maken is de meest linke combinatie: door de bocht heb je minder druk op het wiel in binnenbocht, en daar komt dan ook de wind overheen. En door die wind had je mogelijk al een wat hogere snelheid. <br /><br />Ach, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Voor de bocht remmen is het best.Maartenhttps://www.blogger.com/profile/02858996719781447490noreply@blogger.com