dinsdag 25 november 2014

In het nat.

Tja zoals de titel reeds verraad.
Van de week is het rijden met de M5 begonnen.
Een heel verschil qua snelheid...wind tegen zak ik toch een eind onder de 30...tja en een stuk frisser..brr..
Maar goed daar was ik me wel van bewust.
Daar waar ik met de velomobiel niet meer naar de weersvoorspelling keek let ik er nu wel weer op.
Tja en het was niet meer te voorkomen ik ben nat geregend...tja en dan mis ik mijn velomobiel wel.
Heb ik verder nog wat te melden...
Nee eigenlijk niet druk weekje met andere werkzaamheden en het verkopen van mijn motorscooter.
Ook deze is de deur uit en ruimt lekker op zo.

3 opmerkingen:

  1. Als je hem kwijt bent, weet je wat je mist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Richard,

    Nog een paar regenbuitjes en je gaat steeds meer uitkijken naar de afleverdatum van de Milan..........

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jep zeker...

    Verder ben ik van de week met de auto geweest en is er weinig van fietsen terecht gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen