zondag 2 oktober 2016

Raptobike.

Jawel we hebben weer wat aangeschaft.
Ik kwam op Marktplaats een Raptobike tegen waar ik en mijn zoon erg positief over waren.
Deze komt ter vervanging van zijn M5 20/20 en is nog vrijwel nieuw.
Ik heb wel weer wat aan te passen zoals het stuur.

Ik heb nu bij Elan maar gevraagd voor een klapstuur.
Weet iemand hoe ver je deze kan knikken ? Hij zou in horizontale positie moeten komen.
Hij is er donders blij mee en na het op maat zetten van de trapas kon hij proberen.
Helaas bleek de derailleur bevestiging krom en had één van de kleine derailleur wieltjes deels opgevreten doordat de ketting scheef liep.
Maar goed duurde even voor ik de oorzaak zag maar het is nu gecorrigeerd.


Duidelijk het probleem met het stuur zichtbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten